Dzień dobry. W tym tygodniu mamy zajęcia powtórkowo- utrwaleniowe. Dziś chciałabym, by dzieci w wiosennej atmosferze powtórzyły sobie nazwy owadów- proszę o włączenie im piosenki A walk in the grass– link, słownictwo oraz opis zadań poniżej we wpisie.
Opis zadań:
- Dzieci oglądają wideo A walk in the grass- Spacer w trawie.
- Rodzice zadają dzieciom pytania: O czym była piosenka? (Chłopiec spacerował w trawie i widział różne owady) Jakie owady tam były? (Dziecko wymienia te, które pamięta po angielsku) Owady z piosenki:
- butterfly- motyl
- snail- ślimak
- ant- mrówka
- caterpillar- gąsienica
- ladybird- biedronka
- spider- pająk
- *dragonfly- ważka (! nowe słówko)
- bee- pszczoła
- Dzieci oglądają wideo ponownie i próbują śpiewać piosenkę.
- Jeśli dzieci mają ochotę słuchają piosenki ponownie (dziś lub innego dnia) i próbują odgrywać wszystkie owady, które występują w piosence. Zachęcam rodziców lub rodzeństwo do wspólnej zabawy- rodzic może odgrywać spacerującą osobę, a dziecko/ dzieci owady.
Miłej zabawy!
Pozdrawiam,
Anna Kosek